Carrefour Spania testează conceptul Carrefour Planet

Carrefour testează noul model de hypermarket Carrefour Planet în Móstoles, în apropiere de Madrid, după cum informează revista franceză Linéaires, citată de Planet Retail. Conform relatărilor, noul concept combină elemente testate deja în Franţa şi Belgia în timp ce păstrează şi anumite caracteristici specifice pieţei spaniole.

Carrefour Planet Móstoles deţine o suprafaţă de vânzare de 12.000 mp. În stânga intrării se află zona desemnată promoţiilor, în timp ce în dreapta se află zona dedicată evenimentelor; toate celelalte zone sunt vizibile de pe culoarul principal. Chiar dacă suprafaţa de vânzare nu este la fel de mare ca în Franţa, ea rămâne importantă. Categoria produselor organice, slab reprezentat în Spania, este ataşat zonelor dedicate gastronomiei şi produselor dietetice. În departamentul FMCG, preţurile şi volumul sunt evidenţiate, creând o ambianţă a discounturilor. Produsele FMCG mai sunt promovate şi la capetele rafturilor.

Asemenea magazinelor Carrefour Planet din Franţa, zona destinată produselor de înfrumuseţare oferă servicii precum hair styling, machiaj şi manichiură. Zona dedicată mass-media prezintă branduri precum Apple şi iPad, în timp ce media printată se află în secţiunea librăriei glisante, un concept testat cu succes în Belgia.

Deşi departamentul de biciclete a fost eliminat în Franţa, el continuă să existe în Carrefour Planet din Móstoles, deoarece retailerul este, conform relatărilor, principalul comerciant de biciclete din Spania. Zona dedicată modei în magazinul spaniol este, de asemenea, diferită, albul dominând podeaua şi mobilierul, scoţând în evidenţă gama colorată de textile, comparativ cu zona dedicată modei în magazinele din Franţa, cu podele din lemn şi muzică, creându-se ambianţa unui magazin de haine.

Lecţiile de gătit, sushi bars şi păstrăvul afumat chiar în magazin, întâlnite în Carrefour Planet din Lyon Ecully, nu se regăsesc şi aici. În cele din urmă, precum în aeroporturi, există o singură coadă pentru 10 case de marcat.

Carrefour Planet nu este un concept unic în Europa de Vest, ci se adaptează specificului local al fiecărei pieţe.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *