Carrefour Test Panel, o inovație Carrefour

Carrefour îşi reproiectează şi îşi îmbunătăţeşte metodele de testare a calităţii propriilor produse, oferind consumatorilor un rol central. Până la sfârşitul anului 2012, aproape 5.000 de produse din gama private label Carrefour vor fi evaluate de către Carrefour Test Panel, alcătuit din 15.000 de gospodării din Europa şi care vor testa şi evalua produsele Marca Carrefour în propriile case.

Fiecare familie primeste un coş de 10 produse pentru a le testa, însoţite de un chestionar. Familiile sunt rugate să testeze toate produsele din coş, în cadrul activităţilor lor normale de zi cu zi dar să le şi evalueze în funcţie de mai multe criterii, de la lizibilitatea textului de pe ambalaj, uşurinţa de deschidere a pachetului, până la gustul produsului şi uşurinţa de utilizare.

După primirea chestionarelor de consum, Carrefour analizează rezultatele pentru fiecare produs, apoi redesenează ambalajele şi îmbunătăţeşte calitatea produselor care nu au primit scoruri ridicate.

Începând din septembrie 2011, 400 de produse (alimentare, de îngrijire personală şi produse de curăţat) care au fost supuse acestei proceduri de testare, vor apărea în magazinele Carrefour, iar până la sfârşitul anului 2012, 5.000 de produse din gama Carrefour vor fi testate şi retestate prin această metodă. Acestea vor fi uşor vizibile în magazine datorită noului ambalaj si a logo-ului „Inspiré, testé et approuvé par le Carrefour Test Panel.”

Video campanie TV.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,962 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour Test Panel, o inovație Carrefour
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: