Carrefour testează un nou format de magazin: Contact Marche

Carrefour a început să testeze în Franţa un nou format de magazin: Contact Marche, teste care se desfăşoară în câteva magazine DIA, conform IGD. Noul format va avea focus pe produsele fresh.

Contact-MarchePrin intermediul acestui format, Carrefour îşi adaptează actualul format Contact cu scopul de a avea un focus sporit pe produse fresh, în detrimentul produselor alimentare, daca va fi necesar.

Mii de produse cu steag cadou

Cele 6 magazine DIA alese pentru acest test au între 860 şi 1.000 de mp – mai mari decât media sufrafeţelor magazinelor DIA – şi vor avea preţuri mai mici dec«ât magazinele Carrefour Contact standard.

În ultima perioadă, Carrefour s-a contrat mai mult pe formatele de magazine de convenienţă, lansând la începutul lui noiembrie primul magazin City, situat într-un aeroport, testând formatul bazat pe snaking Bonn App. Accelerarea expansiunii multi-format este una dintre priorităţile Carrefour, iar formatul convenience joacă un rol important în Franţa dar şi în Brazilia şi China.

Ultimele ştiri relevă faptul că un nou organism a fost creat ce va reprezenta magazinele tip convenienţa din Franţa – The Fédération de l’épicerie et du commerce de proximité (FECP), organism care se va ocupa de toate magazinele de tip convenienţă đin Franţa.

Foto

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Carrefour testează un nou format de magazin: Contact Marche”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 30 noiembrie - 4 decembrie 2015

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *