Cei patru discounteri erau trei: Lidl și Penny

A fost odată ca niciodată o piaţă de retail din România în care operau cândva patru retaileri de tip discount: Penny Market, Plus Discount, miniMax Discount şi Red Market.

Anunţat ca şi formatul de retail vedetă, acum 2-3 ani, cel care va domina piaţa din România în contextul crizei financiare, formatul de tip discount a suferit modificări importante în ceea ce priveşte componenţa acestuia şi modelul de business.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Cei patru discounteri erau trei: Lidl și Penny
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: