Coca-Cola a înregistrat un profit slab din cauza vânzărilor scăzute de pe piața europeană

Compania Coca-Cola a anunțat că a înregistrat un profit scăzut în al doilea trimestru al acestui an. Rezultatul slab a fost în mare măsură influențat de cifrele de afaceri din ce în ce mai scăzute în zona europeană.

Raportul financiar din această ultima perioadă indică faptul că profitul net al companiei a scăzut cu 0,4%, în pofida faptului că veniturile au crescut cu 3%, ajungând la 13 miliarde de dolari.

CEO-ul Muhtar Kenta a declarat că, în ultima perioadă, grupul Coca-Cola și-a desfășurat activitatea într-un mediu economic global imprevizibil și foarte competitiv.

Sursă: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Coca-Cola a înregistrat un profit slab din cauza vânzărilor scăzute de pe piața europeană

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: