În timp ce piaţa austriacă de drogerie scade per total, dm (Drogerie Markt) se poziţionează, cu o creştere de 4% a cifrei de afaceri, împotriva tendinţelor pieţei.
Compania creşte faţă de piaţa austriacă peste medie, la 317 milioane euro îmbunătăţindu-şi cota de piaţă în categoriile Nielsen corespunzătoare cu 0,6% (puncte procentuale).
Bilanţul semestrial (octombrie 2010 – martie 2011) este pozitiv şi la nivel de ţări asociate: la 31 martie 2011, dm Austria împreună cu Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia Herţegovina, România şi Bulgaria au înregistrat o creştere de 7,08%, la 824 milioane euro comparativ cu anul anterior.
În ţările asociate din Europa Centrală şi de Sud-est, cifra de afaceri a crescut cu 9,09%, la 508 milioane euro.
Pe anul fiscal 2010/2011 (octombrie 2010 – martie 2011), grupul dm inclusiv Germania a realizat o cifră de afaceri de 3.016 milioane euro şi o creştere de 8,8%.
“Baza succesului nostru o constituie tradiţia anumitor calităţi pe care le menţinem indiferent de orice tendinţe curente. Printre aceste calităţi se numără atât orientarea consecventă către client cât şi posibilităţile de dezvoltare oferite angajaţilor” motivează dl. Mag. Martin Engelmann, reprezentant al bordului de conducere dm, rezultatul semestrial excelent.
Situaţia magazinelor dm în Europa:
