Creștere cu 9% a vânzărilor pentru dm

Reţeaua germană de magazine tip drogherie, Drogerie Markt (dm) a înregistrat vânzări de 3,02 miliarde de euro in primul semestru al anului financiar, care s-a încheiat la 31 martie 2011, însemnând o creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pe piaţa de origine, Germania, vânzările au crescut cu 9,5%, la 2.19 miliarde de euro. Vânzarile magazinelor dm-drogerie markt din Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Austria, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ungaria şi Cehia au ajuns la la o valoare de 824 milioane de euro, adică o creştere de 7%.

„în urma acestei evoluţii pozitive, sunt încrezător că vom depăşi 6 de miliarde de euro până la sfârşitul anului financiar„, a declarat preşedintele Eric Harsch.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Creștere cu 9% a vânzărilor pentru dm
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: