Creștere de 1,7% a vânzărilor pentru Metro Cash & Carry în 2012

METRO Cash & Carry și-a continuat creșterea vânzărilor, în anul financiar 2012, prin expansiunea rețelei sale internaționale, care cuprinde 29 de țări. În 2012, vânzările au crescut cu 1,7%, ajungând până la 31,6 miliarde Euro, la această tendință pozitivă contribuind Rusia, China și mai ales Turcia.

Vânzările Like-for-like au crescut cu 0,2%. Ajustate în urma închiderii magazinelor Makro UK (Marea Britanie), veniturile au crescut cu 3,2%. Profitul înainte de dobânzi și impozite (EBIT), înainte de a lua în calcul factorii speciali, a scăzut cu 17,5%, până la 947 milioane Euro. Acest declin a fost determinat, printre altele, de investițiile companiei privind creșterea valorii clienților.

În anul 2012, METRO Cash & Carry a reușit să adauge la vasta rețea internațională a companiei un număr de 46 de piețe din toate regiunile în care operează. Numai în China au fost deschise 12 magazine, înregistrându-se cel mai bun record din istoria firmei în ceea ce privește deschiderea de noi magazine pe piața unei țări. În timp ce şi-a menținut ritmul de extindere în Europa de Est, compania a mai deschis noi magazine și în Franța, Belgia, Italia și Spania. După închiderea a 30 de magazine Makro UK, METRO Cash & Carry avea funcționale, la sfârșitul anului 2012, un număr de 743 de magazine în 29 de țări.

Compania și-a mărit cu 11,9% fluxul de numerar operaţional, ajungând până la 2,340 miliarde Euro și reducându-şi datoria netă cu 20,4%, până la 3,245 miliarde Euro.

În România, vânzările METRO Cash & Carry au atins 1,018 miliarde Euro. În prezent, METRO Cash & Carry operează o rețea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajați, în România. “În 2012 ne-am definit clar prioritățile strategice esențiale, pentru a poziționa compania noastră mai aproape de clienți. Am pus în aplicare cu succes o serie de măsuri adaptate la dorințele de afaceri ale clienților, pentru a continua să consolidăm valoarea clientului, precum şi competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creștere pe termen lung.”, a spus Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *