Creștere de 7,23% a cifrei de afaceri pentru dm, la finalul anului fiscal

dm drogerie markt Austria împreună cu ţările asociate (Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România şi Bulgaria) încheie la 30.09.2011 anul fiscal 2010/2011 cu un bilanţ excelent şi realizează o cifră de afaceri de 1,687 miliarde Euro şi o creştere de 7,23%.

Cu o creştere a cifrei de afaceri de 4,57%, la 644 milioane Euro, dm drogerie markt şi-a dezvoltat cota de piaţă în Austria, iar în ţările asociate şi-a consolidat rolul de pionier şi a depăşit în premieră cota de 1 miliard Euro cifră de afaceri (8,94% creştere, la 1,044 miliarde Euro).

Holdingul dm, inclusiv dm Germania, a realizat în anul fiscal 2010/2011 o cifră de afaceri de 6,172 miliarde Euro, cu o creştere de 9,29%.

“Dezvoltarea pozitivă a întregului concern ne bucură. O vedem ca expresie şi urmare a eforturilor noastre consecvente în vederea asigurării calităţii excelente la nivelul fiecărei filiale şi pentru fiecare client”, declară Mag. Martin ENGELMANN, preşedintele bordului de conducere dm Austria.

În comparaţie cu anul fiscal anterior, dm drogerie markt şi-a extins reţeaua de magazine cu încă 62 locaţii, ajungând la 1.280 de magazine din care 370 (plus 7) în Austria. Împreună cu cele 1.256 de filiale din Germania, dm are la nivel european 2.536 de magazine (plus 133).

La nivel de concern dm Austria şi ţări asociate, dm investeşte 70 milioane Euro în reţeaua de magazine, din care 25 milioane Euro în Austria. Peste două treimi din investiţii se alocă înnoirilor calitative din filiale. Cu ocazia aniversării a 35 ani dm în Austria, s-a alocat suma de 1 milion Euro pentru programe sociale, de sănătate şi diverse cooperări pentru încurajarea sustenabilităţii ecologice.

După intrarea sa pe piaţă în 2007 şi inaugurarea primelor 3 magazine în acelaşi an, dm drogerie markt România şi-a continuat dezvoltarea reţelei ajungând în mai puţin de 4 ani de la inaugurarea primului magazin la un număr de 41 de filiale, concomitent cu procesul de consolidare la nivel organizaţional.

„Pe lângă dezvoltarea organică a reţelei dm, un obiectiv permanent îl constituie dezvoltarea calităţii serviciilor oferite clienţilor noştri, asigurând astfel o experienţă pozitivă de cumpărare la fiecare vizită” declară Mag. Milan RADIN M.B.A. director general dm România.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *