Creștere modestă a vânzărilor în 2012 pentru Metro Group

Metro Group a raportat o creştere modestă a vânzărilor pentru 2012, în pofida așteptărilor optimiste, cu un ultim trimestru slab și condiții de piață dure, conform comunicatului retailerului german emis azi, 16 ianuarie 2013.

Vânzările globale ale Metro Group au crescut doar cu 1,2%, la 66.7 miliarde €. Vânzările diviziei Cash & Carry au crescut cu 1,6%, până la 31.6 miliarde €, dar a crescut cu 3,2% organic.

Vânzările magazinelor Metro Cash & Carry au fost stimulate de creșterea din Europa de Est și Asia, dar s-au compensat cu declinul vânzărilor din Germania și restul Europei de Vest.

Vânzările reţelei real hypermarket au scăzut cu 0,1%, la 11 miliarde €.

În Europa de Est, vânzările diviziei de hipermarketuri real (în moneda locală) în anul financiar 2012 au fost la acelaşi nivel cu cifra din anul precedent, în ciuda reticenței consumatorilor din Polonia şi România. Categoria produselor non-food nu a performat și a împiedicat creşterea vânzărilor.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *