Creștere ușoară a vânzărilor Metro Group în trimestrul doi

Retailerului german Metro Group şi-a anunţat azi rezultatele financiarea pe trimestrul doi al acestui an. Vânzările grupului au avut o uşoară creştere, de 0,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, adică de 15.7 miliarde de Euro.

Vânzările în Europa de Est a crescut cu 2,9%, la 8 miliarde de Euro în prima jumătate a anului 2011. În trimestrul 2, vânzările s-au îmbunătăţit cu 3,2% până la 4.2 miliarde de Euro. Aceasta este cea mai mare creştere a grupului din trimestrul 1 al anului 2009.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Creștere ușoară a vânzărilor Metro Group în trimestrul doi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: