Delhaize Group a înregistrat o creștere solidă a veniturilor în România

Veniturile obţinute de retailerul belgian Delhaize Group în cel de-al patrulea trimestru au fost influenţate de accelerarea câştigurilor cu 7,6% la ratele de schimb valutar actuale (1,5% în cazul ratelor de schimb identice), evoluţia vânzărilor în magazinele aflate pe teritoriul SUA, precum şi de o creştere continuă comparabilă a vânzărilor în magazinele din Belgia.

Câştigurile totale înregistrate în 2010 s-au datorat unei creşteri a veniturilor de 4,6% la ratele de schimb valutar actuale (1% în cazul ratelor de schimb identice), precum şi de o accelerare comparabilă a vânzărilor efectuate în magazinele Hannaford şi Delhaize Belgia, tendinţele îmbunătăţindu-se spre sfârşitul anului şi la Food Lion.

În comunicatul de presă emis de grup, au mai fost confirmate operaţiunile care au condus la creşterea profitului în 2010, precum şi politica susţinută a investiţiilor, în urma căreia aproximativ 900 milioane de euro vor fi cheltuite în 2011 pentru lansarea a 120-130 de noi magazine, precum şi redecorarea a altor 120.

O solidă crestere a veniturilor, de 20,5%, s-a înregistrat, la rate de schimb identice, în România (unde Delhaize Group operează reţeaua de supermarketuri Mega Image) şi Indonezia.

Delhaize Group a încheiat 2010 cu o reţea de 2.800 de magazine. Aceasta reprezintă o creştere cu 68 magazine faţă de 2009, inclusiv 16 unitaţi Bottom Dollar, magazine alimentare din Statele Unite şi 21 de magazine noi în România, inclusiv 10 unitaţi Red Market.

Pierre-Olivier Beckers, Preşedinte şi Şef Executiv al Delhaize Group, a declarat: „În al patrulea trimestru din 2010 veniturile noastre au fost îmbunătăţite, ca urmare a implementării susţinute a Noului Plan de Acţiune. Ca rezultat al puternicei creşteri a veniturilor în acest ultim trimestru şi al continuei gestionări a costurilor, confirmăm câştigurile orientative înregistrate în 2010.

În timpul celui de-al patrulea trimestru am experimentat o continuare încurajatoare a tendinţelor din cel de-al treilea trimestru înregistrate la Food Lion. Şi Hannaford a avut, de asemenea, un trimestru excelent. Delhaize Belgia a anunţat vânzări extraordinare în ultimul trimestru, contribuind astfel la creşterea cotei de piaţă, realizând cea mai mare creştere a vânzărilor din magazin din ultimii şapte ani, în ciuda lipsei inflaţiei.

Chiar şi Alfa Beta a evoluat în ultimul trimestru, crescând cota de piaţă în mediul economic extrem de dificil al Greciei. Veniturile obţinute în celelalte regiuni al Globului au crescut cu mai mult de 20% în fiecare trimestru al acestui an.

2011 va fi al doilea an în care vom utiliza Noul nostru Plan de Acţiune, iar brandurile noastre vor continua să profite de pe urma numeroaselor iniţiative legate de vânzări, precum investiţii legate de preţ, inovarea brandurilor private şi optimizarea sortimentelor. Finanţarea acestor iniţiative se va face din economiile brute de 500 milioane de euro, pe care sperăm să le obţinem până la sfârşitul lui 2012. suntem încrezători că numeroasele iniţiative incluse în Noul nostru Plan de Acţiune ne vor permite să realizăm o creştere cât mai rapidă în anii care vor urma.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Delhaize Group a înregistrat o creștere solidă a veniturilor în România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: