Delhaize Group finalizează achiziția rețelei Delta Maxi

Delhaize Group a anunţat finalizarea achiziţiei reţelei Delta Maxi din Serbia, mişcare care are menirea să stimuleze în mod semnificativ poziţia sa în piaţa de retail din Europa Sud-Est. Cu această achiziţie, Delhaize adaugă aproximativ 450 de magazine in Serbia, Bulgaria, Bosnia-Herţegovina, Muntenegru şi Albania operaţiunilor sale deja existente din Grecia şi România.

Grupul belgian a afirmat că în următoarele câteva trimestre se va concentra pe dezvoltarea unor planuri strategice clare de stabilire a preţurilor, sortimentului, brandingului precum şi de gestionare viitorului format de magazin ale reţelei proaspăt achiziţionate.

Pierre-Olivier Beckers, CEO al Delhaize Group, a remarcat: „Aceasta tranzactie se potriveste perfect proiectului New Game, planul nostru strategic axat pe accelerarea creşterii veniturilor profitabile. Achiziţia reţelei Maxi Delta, combinată cu operaţiunile noastre în derulare din România şi Grecia, face din Delhaize Group un jucător-lider în regiune.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Delhaize Group finalizează achiziția rețelei Delta Maxi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: