Grupul belgian de retail Delhaize Group a deschis în Belgia două magazine pilot sub un nou concept, având drept slogan „goed kopen, goed eten” („cumperi mult, mănânci bine”), conform Planet Retail.
Conceptul a fost creat în colaborare cu angajații și clienții Delhaize Group. Magazinele sunt situate în Wezembeek-Oppem și Eigenbrakel, Belgia.
Retailerul intentioneaza să extindă în acest an conceptul cu încă două puncte de vânzare. În cazul în care conceptul va fi unul de succes, retailerul belgian intenționează să transforme întreaga rețea de la formatul actual, în noul format, inclusiv magazinele francizate. Rata de remodelare va fi de 40-50 de magazine pe an.
Sub noul concept, Delhaize Group a mărit culoarele dintre rafturi și a crescut ponderea de produse proaspete. Fructele și legume sunt acum ambalate în pungi de hârtie. În raionul de carne, există un cântar deschis ce permite cumpărătorilor să comande orice cantitate de carne proaspătă. Delhaize Group doreşte să creeze senzația de piață deschisă, în conformitate cu ultimele tendințele din retailul alimentar din Europa de Vest.
Pe de altă parte, cele două magazine oferă o gamă largă de produse dietetice specifice. Un culoar întreg este dedicat produselor fără gluten, fără zahăr şi produselor speciale pentru dietă.
Cele două magazine au câte 7 case de marcat dar casele cu auto-checkout (clienţii îşi plătesc singuri cumpărăturile) vor fi montate în curând. Clienții vor mai beneficia şi de dispozitive mobile de scanare.
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.