Delhaize Group va deschide 200 de magazine în 2013, mai ales în Europa de Est și Asia

În 2012, retailerul belgian Delhaize Group a realizat venituri de 22.7 miliarde €, aceasta reprezintând o creștere de 7,7% la rate de schimb reale, comparativ cu 2011, în principal datorită consolidării dolarului american cu 8,3% față de euro sau de 2,9%, la rate de schimb identice. Creșterea organică a veniturilor a fost de 2,1%.

Rezultatele pozitive s-au datorat, în principal, creşterii masive a veniturilor, de 34,1% la rate de schimb identice, din sud-estul Europei și din Asia, în urma achiziției operațiunilor Maxi din 2011 și performanţa puternică din Grecia şi România. Creşteri au existat şi în pieţe precum SUA (+0,9%) şi Belgia (1,6%).

În schimb, profitul retailerului belgian a scăzut cu 52%, la 390 milioane de euro în anul financiar 2012. EBITDA a scăzut cu 14,5%, la 1.3 milioane de euro. Profitul operațional a scăzut cu 25,3% (26,3% la rate de schimb identice) ca urmare a repoziţionării brandului Food Lion din SUA şi a investiţiilor.

Delhaize a anunţat că va deschide 200 de magazine noi în 2013, mai ales în Europa de Est și Asia.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Delhaize Group va deschide 200 de magazine în 2013, mai ales în Europa de Est și Asia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: