Delhaize Group vrea să deschidă 450 de magazine în următorii trei ani

Retailerul belgian Delhaize Group a anunţat ieri, 1 decembrie 2011, în cadrul unei întâlniri de analiză desfăşurată în Statele Unite, că intenţionează să accelereze în continuare deschiderile de magazine în următorii trei ani, atât în pieţele noi cât şi în cele vechi, cum este piaţa europeană.

Pătrunderea pe noi pieţe din Asia şi Europa de SE (achiziţia reţelei Delta Maxi) şi implementarea de noi formate („Bottom Dollar Food” în Statele Unite şi „Red Market” în Europa) au contribuit în mod semnificativ la veniturile grupului şi creşterea profituluii operaţional, în primii doi ani ai planului intern de dezvoltare denumit „New Game”.

Grupul se aşteaptă să deschidă 450 de magazine în următorii trei ani, 2012-2014, ceea ce reprezintă un semnificativ pas înainte în ultimii ani. Ca urmare a acestui pas important şi a rezultatelor încurajatoare, Delhaize Group se aşteaptă să genereze o creştere a veniturilor sale anuale de la 5% la 7% în aceşti trei ani.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Delhaize Group vrea să deschidă 450 de magazine în următorii trei ani
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: