Divizia de management al resurselor METRO Group are o noua structura

Divizia de management al resurselor METRO Group va avea o noua structura.  Managementul imobiliar va fi impartit in sapte zone (tari sau regiuni) in viitor. Scopul noii structuri este de a alinia managementul proprietatilor imobiliare mai bine cu afacerile diviziilor de vanzari in tarile respective. Directorii generali din aceste tari si regiuni isi vor asuma responsabilitatea pentru afacere si for fi folositi ca experti si contacte principale pentru divizia de vanzari. Noua structura va intra in vigoare incepand cu  1 decembrie 2010.

„Subliniind responsabilitatea managementului regional, creem un mediu de dezvoltare internationala al afacerilor imobiliare”, spune Thomas Ziegler, director general METRO Group, divizia management al resurselor . „In viitor, vom integra managementul proprietatilor imobiliare in afacerea diviziei de vanzari”.

Cele sapte noi zone sunt Germania, Europa de vest, Polonia, Turcia, Europa de est, fosta CSI (Comunitatea Statelor Independente) si Asia. Vor fi desemnati manageri pentru fostele zone functionale de afaceri precum Centrul de Management sau Dezvoltarea Proiectului, care vor coordona schimbul de experti internationali si se vor asigura de armonia proceselor la METRO Group, divizia Managementul Resurselor. METRO Group divizia de management al resurselor este responsabila de toate activitatile legate de proprietatatile METRO Group si a brandurilor sale de retail. Cu peste 700 de locatii in 32 de tari, proprietatea detinuta de METRO Group la nivel mondial face ca aceasta companie sa detina cel mai mare portofoliu in domeniul Cash & Carry retail din lume.

METRO Group este una dintre cele mai mari companii de retail la nivel mondial. In 2009, compania a inregistrat vanzari de aproximativ 66 miliarde de €. Compania opereaza peste 2.100 de magazine in 34 de tari, cu un numar aproximativ de 290.000 de angajati. Performantele sale sunt bazate pe puterea celor mai vandute branduri, care opereaza independent pe segmentul lor de piata: Metro Cash & Carry/Makro Cash & Carry – lider international in domeniul en-gros & self-service, real hypermarkets, Media Markt & Saturn – lider de piata european in retailul de electronice, si magazinele Galeria Kaufhof.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Divizia de management al resurselor METRO Group are o noua structura

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: