Pentru anul 2010, vânzările brute totale ale diviziei de discout Dia, aparţinând retailerului Carrefour, au atins 10,53 miliarde de euro (13,95 miliarde de dolari), reprezentând o creştere de 4,3% faţă de 2009, dar acest rezultat nu ţine cont de cifrele obţinute de Dia Grecia. Anul trecut, Dia a început să-şi transforme reţeaua de magazine tip discount din Grecia în supermarketuri şi magazine de proximitate sub sigla Carrefour.
La sfârşitul lui 2010, Dia gestiona 6.373 de magazine în toată lumea (dintre care 2.070 de magazine se aflau sub franciză), după cum urmează:
● 2.766 de magazine în Spania;
● 936 de magazine în Franţa;
● 539 de magazine în Portugalia;
● 890 de magazine în Turcia;
● 448 de magazine în Argentina;
● 408 de magazine în Brazilia;
● 386 de magazine în China.
În Spania, ţara cu cea mai importantă cifră de afaceri potrivit reprezentanţilor retailerului, vânzările brute au crescut cu numai 0,34%, însumând 4,46 milioane de euro (5,92 milioane de dolari). Reprezentanţi ai discounterului au anunţat că se lucrează la un ambalaj destinat produselor Dia cu scopul de a îmbunătăţi vizibilitatea brandului şi comunicarea informaţiilor nutriţionale.
Sursa: PlanetRetail
