Divizia Penny a Rewe Group inaugurează conceptul „Ambiente” în Italia

Discounterul Penny al Rewe Group intenţionează să inaugureze noul concept de magazin Ambiente în toate cele 300 de puncte de vânzare ale sale, până în Aprilie. Potrivit reprezentanţilor Penny, citati de Planet Retail, în magazinele convertite volumul vânzărilor a crescut cu 15%.

Formatul, care se concentrează pe o prezentare mai atrăgătoare a produselor, incluzând un departament de legume şi fructe structurat asemenea unei pieţe, a fost introdus pentru prima oară în 2008. Elementele noi lansate în 2011 includ in-store radio şi campanii săptămânale de „prezzi shock” (preţuri şoc), preţuri promoţionale la sfârşit de săptămână în plus faţă de ofertele speciale.

Obiectivul Penny este acela de a deţine 310 magazine tip discount în Italia până la sfârşitul anului 2011, cu vânzări care să depăşească pragul de 1 miliard de euro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Divizia Penny a Rewe Group inaugurează conceptul „Ambiente” în Italia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: