Divizia real, aparținând Metro Group, foarte aproape de un acord cu Markant

real, divizia de hypermarket deţinută de Metro Group, şi grupul german de buying Markant, au în vedere o cooperare, după cum anunţă Lebensmittel Zeitung, citat de Planet Retail. Un parteneriat cu Markant ar putea oferi avantaje semnificative pentru real, existenţa unor condiţii mai bune de realizare a aprovizionărilor conducând la sporirea volumului de cumpărare a clienţilor. Dar poate însemna şi un pas înainte privind o posibilă vânzare a retelei real, deoarece această cooperare ar putea întări poziţia real pe piaţă, făcând această divizie mai atractivă pentru investitorii financiari sau pentru retailerii străini care ar dori să o achiziţioneze. Se pare că parteneriatul cu Markant a fost discutat de mai bine de un an.

„Reprezentanţii real lucrează constant la îmbunătăţirea şi profesionalizarea proceselor şi structurilor acestuia, încercându-se să se conceapă o soluţie în interiorul scietăţii noastre sau se poate apela la partenerii externi. Cu toate acestea, încă nu s-a luat decizia unei cooperări care implică parteneri externi”, a declarat publicatiei germane, un purtător de cuvânt al real.

În plus faţă de condiţiile de cumpărare mai tentante, real ar putea externaliza părţi ale sarcinilor sale adminstrative – cum ar fi prelucrarea facturilor – către Markant. Oricum, în prezent Metro Group se află în proces de eficientizare a departamentului său de administraţie şi de comutare a diviziei de contabilitate către alte ţări.

Metro Group a declarat că decizia va fi anunţată în primul trimestru al acestui an, urmând să se stabilească dacă real va fi cesionat sau va rămâne în continuare în cadrul grupului. real nu contribuie la factorul de creştere al grupului, dar divizia de hypermarket s-a aflat în situaţia în care şi-a sporit vânzările în 2010.

Pentru Markant, parteneriatul cu real va reprezenta, de asemenea, o afacere importantă, depăşind pragul de 30 miliarde de euro.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *