Expansiunea Auchan Ungaria se oprește după ce vânzările au scăzut în 2010

Divizia ungară a Auchan, Auchan Magyarorszag, a înregistrat o scădere de 1% a vânzărilor brute în 2010, până la 1,08 miliarde de dolari, potrivit directorului general Jean-Paul Filliat citat de Napi Gazdasag. Filliat a descris rezultatele financiare în termeni relativ pozitivi, ţinând cont de scăderea de 2,3% a întregii pieţe ungare a retailului.

Auchan nu va deschide nici un magazin nou în 2011, existând posibilitatea să deschidă unul nou abia în 2012. Filliat a explicat această decizie, spunând că „nu ne-am dori să închidem încă un magazin.” Filliat se aşteaptă ca vânzările să crească cu 3,5 – 4,5% în acest an, în timp ce mărcile private ar putea fi extinse la 1.000 de articole.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Expansiunea Auchan Ungaria se oprește după ce vânzările au scăzut în 2010
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: