Expansiunea Metro Group în Polonia continuă

Metro Group a anunţat că intenţionează să deschidă 10 magazine noi în Polonia, în 2011, conform presei locale, citate de Kantar Retail.

Compania se va concentra pe dezvoltarea reţelelor de magazine ce vând electronice de consum, Media Markt şi Saturn, precum şi pe divizia de Cash & Carry, Makro.

De asemenea, grupul intenţionează să-şi modernizeze lanţul de hypermarketuri Real şi are în vedere găsirea unor oportunităţi de a continua creşterea într-un mod profitabil şi durabil, excluzându-se varianta unor achiziţii.

Divizia poloneză a companiei Metro Group a generat venituri din vânzări de 4,3 miliarde de euro în 2010, o creştere de 4,6% faţă de anul anterior.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,919 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Expansiunea Metro Group în Polonia continuă

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: