Grupul Delhaize a publicat raportul de sustenabilitate pe anul 2013

Grupul belgian Delhaize, retailerul internațional de produse alimentare prezent în nouă țări, printre care şi România, a publicat astăzi online raportul de sustenabilitate pe anul 2013.

MEGA-IMAGERaportul detaliază progresul companiei în abordarea subiectelor importante cum ar fi schimbările climatice, deficitul de resurse și bunăstarea comunităților locale. Realizările aduc Grupul Delhaize cu un pas mai aproape de obiectivul ambițios pentru anul 2020, așa cum a fost definit în Strategia de Sustenabilitate “Superbun”, lansată în anul 2012.

“Obiectivul nostru ambițios pentru anul 2020 este acela de a deveni lideri în sustenabilitate – să fim ‘Superbuni’ – pe toate piețele, printr-un angajament responsabil de susținere a brandurilor private sustenabile, a reducerii deșeurilor, pentru un stil de viață mai sănătos și pentru oferirea de locuri de muncă pentru o diversitate cât mai mare de persoane,” declară Frans Muller, președinte și CEO al Grupului Delhaize

Principalele realizări ale Grupului Delhaize în anul 2013: branduri private sustenabile, zero deșeuri, practicile de zi cu zi, oferirea de locuri de muncă pentru o diversitate cât mai mare de persoane.

În 2013, Mega Image România a susținut la nivel local angajamentul grupului în direcția sustenabilității. Astfel, au fost făcute progrese semnificative, de la aducerea în magazine a produselor locale, proaspete, la siguranța alimentară la cel mai înalt nivel şi implicarea în comunitățile locale prin Fondul Mega Image pentru comunitate. Mega Image a reușit să reducă semnificativ deșeurile la nivel de magazine. Mai mult, angajamentul de achiziție a energiei regenerabile a fost îndeplinit cu succes.

Grupul Delhaize este un un grup belgian internațional de retail de produse alimentare, prezent în nouă țări pe trei continente. La sfârșitul primului trimestru al anului 2014, Grupul Delhaize avea un număr de 3.502 magazine. În 2013, Grupul Delhaize a anunțat venituri in valoare de 20.9 miliarde de euro (27.8 miliarde dolari), cu un profit net de 179 milioane de euro (237 milioane dolari).

Grupul Delhaize este prezent în România prin Mega Image, cel mai mare lanţ de supermarketuri din ţară cu o reţea ce cuprinde în prezent 309 de magazine, sub brandurile Mega Image şi Shop&Go.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Grupul Delhaize a publicat raportul de sustenabilitate pe anul 2013

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: