India rămâne reticentă la retailul multi-brand

Potrivit The Telegraph, discursul privind bugetul al Ministrului de Finanţe indian a pus bazele unei posibile schimbări a politicii susţinute de India pentru următoarele 12-18 luni. Cu toate acestea, discursul nu a atins subiectul unor reforme pe care atât retailerii, cât şi analiştii le aşteptau, Ministrul de Finanţe refuzând să comenteze asupra permisiunii investiţiilor străine directe în retailingul multi-brand.

Mulţi analişti au fost de părere că Ministrul de Finanţe va permite investiţii străine directe într-o formă limitată, care ar putea conduce la o comprimare a inflaţiei, o cauză majoră de îngrijorare atât pentru consumatori, cât şi pentru guvernanţi.

Guvernul a încercat să controleze oferta financiară pentru a reduce inflaţia. Modificări ale lanţului de aprovizionare, precum şi modul în care bunurile circulă de la producători către consumatori ar fi ajutat la o calmare a exploziei preţurilor. În mod ideal, un impuls pentru retailul modern ar fi putut duce la îmbunătăţirea şi integrarea lanţului de aprovizionare şi a preţurilor controlate.

Anunţul Bugetului Indiei pe 2011-2012 privind stimularea înfiinţării unor noi lanţuri de magazine şi a unor noi facilităţi de depozitare reprezintă un start bun, dar este un singur pas făcut pentru rectificarea situaţiei privind lanţurile de aprovizionare. Pentru a acoperi întregul lanţ de valori şi a dezvolta maximumul de eficienţă, guvernul va trebui să definească o foaie de parcurs privind politica de investiţii în agricultură şi în retailul front-end. Politicile fiscale care deţin controlul lanţurilor de aprovizionare sunt controlate la rândul lor de guvernele statelor indiene. Unele dintre acestea se fac vinovate de a fi permis schimburile comerciale în cadrul frontierelor de stat, precum în Maharashtra, unde taxele locale colectate atunci când produsele se mută într-un district modifică preţurile.

Cu toate că noul buget nu a a anunţat nici o destindere suplimentară cu privire la investiţiile străine directe în retailul multi-brand, se aşteaptă noi ştiri legate de acest subiect.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » India rămâne reticentă la retailul multi-brand
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: