Un reprezentant al Leclerc a declarat că intenţionează să introducă conceptul Drive tuturor hypermarketurilor sale până în 2015. lansat în 2009, conceptul permite consumatorilor să-şi comande cumpărăturile online, urmând apoi să le colecteze de la un depozit aflat în apropierea hypermarketului.
Grupul a autorizat fiecare operator independent de hypermarket să deschidă două formate E. Leclerc Drive, unul în apropierea magazinului, celălalt de sine stătător. Există deja 65 E. Leclerc Drives în Franţa, atingând vânzări de 179 milioane de euro. Pentru 2011, retailerul speră că va dubla acest număr, ajungând la 150 de unităţi şi crescând volumul vânzărilor la 410 milioane de euro.
Până în 2015, retailerul speră ca acest concept să atingă 400 de unităţi şi vânzări totale de 1,1 miliarde de euro (1,5 miliarde de dolari).
De asemenea, reprezentanţi ai Leclerc au anunţat că va fi lansat un site dedicat vânzărilor de cărţi şi descărăcărilor digitale în cursul lunii septembrie.
Despre E.Leclerc
E.Leclerc este un lanţ francez de hypermarleturi, cu sediul în Ivry-sur-Seine, ce operează sub brandul Leclerc. Principalele mărci proprii sunt Marque Repère şi Eco+, iar în hypermarketurile în format mare există o secţiune multimedia, intitulată Espace Culturel.
În Europa, lanţul francez E.Leclerc deţine 627 de magazine, dintre care 561 în Franţa, restul aflându-se în Italia, Polonia, Portugalia, Spania şi Slovenia.
