Lidl își extinde rețeaua de magazine din Bulgaria

Germanii de la Schwarz Group intenţionează sa-şi extindă lanţul de magazine tip hard-discount Lidl din Bulgaria la 40 de magazine, în termen de câteva luni, de la nivelul actual de 30 de puncte de vânzare, conform declaraţiei lui Milena Dragiiska-Dencheva, şeful Lidl Bulgaria, citată de Planet Retail.

Cele 40 de magazine includ şi 22 de foste magazine Plus, achiziţionate de Lidl de la retailerul german Tengelmann. Compania a investit pana in prezent aproximativ 200 milioane de euro în dezvoltarea sa din această ţară. În afară de reţeaua de magazine, Lidl are, de asemenea, un centru de distribuţie în apropiere de Sofia.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Lidl își extinde rețeaua de magazine din Bulgaria
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: