Hard discounterul Lidl a ales să implementeze programul de gestiune Retail SAP în toate tările unde retailerul german operează, conform Planet Retail. Decizia a fost luată după o lungă perioadă de testare a programelor Retail SAP şi Microsoft Dynamics AX (anterior Navision Axapta), testate fiecare în câte un magazin Lidl.
Oracle Retail şi Aldata au fost de asemenea pe lista scurtă a retailerului Lidl dar nu au ajuns până în faza de testare. Compania germană de consultanţă KPS, care coordonează implementarea aceluiaşi program Retail SAP şi la alţi comercianţi cum sunt S. Oliver, Hugo Boss şi Fressnapf, va face implementarea Retail SAP şi pentru Lidl.
Iniţial, SAP va înlocui sistemul Lidl pentru reaprovizionarea cu mărfuri dar nu şi sistemul vechi prin care discouterul îşi gestionează programul de promoţii. Kaufland, fratele hard-discounterului Lidl, şi-a îmbunătăţit semnificativ sistemul de management al stocurilor prin implementarea programului SAP, sistem bazat pe prognoză şi reaprovizionare cu mărfuri.
