Diamant

Lidl, singurul discounter care a rămas pe piața din Grecia

Discounterul Lidl din Grecia a publicat în ziarele cu mare tiraj reclame prin care anunță faptul că susține producătorii autohtoni prin distribuirea produselor grecești cu o valoare de peste 600 milioane de euro, atât local cât și internațional.

Lidl colaborează cu peste 1500 de producători și distribuitori din Grecia. De asemenea, rețeaua de magazine proprii cuprinde în jur de 210 unități, fiind totodată  singura rețea de magazine de acest tip care a rămas pe piața grecească.

Conform lui Vasiliki Adamidou, PR Manager la Lidl, discounterul a investit mai mult de 1,2 miliarde de euro de când activează pe piața din Grecia și a lansat în 2012 un plan de investiție de 70 de milioane de euro.

Sursă: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Lidl, singurul discounter care a rămas pe piața din Grecia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: