Magazinele de tip discount au înregistrat cele mai mari vânzări pe piața din Europa

Cele mai multe magazine de tip discount se găsesc în Europa, în special în Germania, de unde provin patru din cei cinci mari discounteri. Valorând aproximativ 68 de miliarde de euro, piața de discount din Germania este trei ori mai mare decât oricare altă piață de discount din lume.

În anul 2011 retailerii de tip discount au înregistrat creșteri importante. Cu toate acestea, chiar dacă în unele țări occidentale vânzările au crescut, piața germană a stagnat din acest punct de vedere.

Astfel, în următorii cinci ani se preconizează o diminuare a câștigurilor pe piața din Europa de Vest. Din acest motiv foarte mulți discounteri se vor reorienta spre piața Europei de Est. Totodată, cumpărătorii sunt în permanentă căutare de produse de calitate la prețuri accesibile, iar discounterii nu se pot concentra doar pe prețul produselor și vor fi nevoiți să întâmpine noile nevoi de consum ale clienților.

Aldi și Lidl sunt cei mai mari retaileri de pe piața de discount. Cele două companii însumează 57, 6% din vânzările primilor 10 discounteri din Europa. Vânzările totale realizate de Aldi și Lidl s-au ridicat în anul 2011 la suma de 83, 5 miliarde de euro.

Sursă: IGD.com

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Magazinele de tip discount au înregistrat cele mai mari vânzări pe piața din Europa

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: