Makro Polonia își extinde formatul de tip convenience Odido

Divizia Cash & Carry a Metro Group din Polonia, Makro Cash & Carry, a anunţat că intenţionează să îşi extindă noul format al magazinelor de proximitate „Odido” de-a lungul Poloniei.

În prezent, grupul testează 9 astfel de puncte de vânzare în patru oraşe, anunţând că va lansa un sistem de franciză în primăvara lui 2011 pentru o regiune mai mare a ţării.

Magazinele vor deţine în stoc aproximativ 1.000 de produse, care vor fi exclusiv furnizate de către Makro. Dintre acestea, aproape 400 de produse vor face parte din gamele exclusive Makro, Aro şi Fine Food.

Sursa: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,971 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Makro Polonia își extinde formatul de tip convenience Odido

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: