Marks & Spencer rapoarteaza cresteri ale profitului de 14%

Retailerul de origine britanica Marks & Spencer a raportat o crestere de 5.4% a vanzarilor, respectiv 4.57 miliarde £ (7.1 miliarde $), pentru prima jumatate a anului fiscal 2010. Vanzarile in Marea Britanie au crescut cu 5.6%, in timp ce operatiunile internationale au adus o crestere de 3.8%. In Marea Britanie, vanzarile nete au crescut 4.4% in magazine, iar marfurile din industria alimentara au avut o crestere a vanzarilor de 6.3% in comparatie cu 2.6% in vanzarile nete obisnuite. Vanzarile directe M & S au crescut cu 49%.

Pe plan international, comertul cu Grecia si Irlanda a fost afectat de slabiciunea economiei locale. Au fost inchise doua magazine in Grecia, dar retailerul a declarat ca isi mentine „angajamentul la viitorul pe termen lung in aceasta piata”, deschizand inca sase magazine in Europa centrala. In India, Marks & Spencer si partenerul sau local, Reliance Retailer au continuat sa deschida magazine noi si de dimensiuni mai mari, facand ca preturile sa fie competitive prin utilizarea sporita a surselor locale de aprovizionare. Trei noi magazine au fost deschise, ajungandu-se la un total de 18. In China, retailerul a deschis al doilea magazin in Shanghai, iar un al trelea urmeaza sa fie deschis in decembrie. Magazinele din Hong Kong „continua sa functioneze bine”. Marks & Spencer a declarat de asemenea ca activitatea sa de franciza se comporta bine.

Profitul operational al grupului a crescut cu 12.1%, insemnand 409.2 miloane de £ (636.3 milioane de $). In Marea Britanie, profitul operational a urcat cu 15.3%, ajungand la 344.8 milioane de £ (536.2 milioane $), pe cand profitul operational international a scazut cu 2.3% la 64.4 milioane de £ (100.2 milioane de $). Profitul grupului inainte de impozitare a crescut cu 13.7%, ajungand la 348.6 milioane de £ ( 542.1 milioane de $).

Comentand cu privire la rezultatele pe jumatate de an, directorul executiv Marks & Spencer, Marc Bolland a spus: „Marks & Spencer a avut o prima jumatate de an puternica. In industria vestimentara, am crescut cota de piata in toate domeniile, oferindu-le clientilor nostri calitate, valoare, dar si mai multe optiuni. In industria alimentara, mai multi clienti au ales sa-si faca cumparaturile de la noi, recunoscand calitatea, inovatia si valorile imbunatatite”.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Marks & Spencer rapoarteaza cresteri ale profitului de 14%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: