Metro a înregistrat o creștere neașteptată a vânzărilor în trimestrul al doilea

Metro Group și-a făcut public raportul financiar pentru a doua parte a anului curent.

Potrivit retailerului, cifra de afaceri a crescut datorită consumatorilor europeni, care au agreat îmbunătățirile aduse operațiunilor desfășurate în magazine sale.

Vânzările grupului au crescut cu 1,8%, ajungând la cifra de 15, 6 miliarde de euro.

S-a înregistrat o creștere modestă în Germania (+1.9%), dar și pe continental european (+1.6%). O creștere semnificativă a fost raportată în zona Asiei/Africii (+34%). În estul Europei, vânzările au scăzut cu 2%.

Divizia Real trece în continuare printr-o perioadă dificilă, cu un declin al vânzărilor de 1,9%.

Sursă: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro a înregistrat o creștere neașteptată a vânzărilor în trimestrul al doilea
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: