Metro anunță planuri ambițioase de expansiune în China

METRO îşi va dubla pănă la finele lui 2015 numarul de magazine Cash & Carry din China, de la 49 unitaţi, cât are în prezent, conform anunţului făcut de Eckhard Cordes, Chief Executive Officer la METRO, citat de FoodBiyDaily.

Cordes a spus: “METRO va deschide în acest an alte 110 magazine, în toată lumea”. După ce a deschis anul trecut primul magazin Media Markt în Shanghai, METRO plănuieşte să-şi extindă prezenţa în acest oraş şi în împrejurimile sale, până în 2012. El a mai completat: „Succesul debutului nostru pe piaţa din China, în Shanghai, ne va încuraja să deschidem mai multe magazine Media Markt şi în alte oraşe din China, număr total ce va depăşi 100 de unitaţi.”

În general cifra de afaceri realizată de Metro în Asia şi Africa a avut în anul comercial 2010 o dezvoltare îmbucurătoare, aceasta crescând cu 17,3% până la valoarea de 2,7 miliarde euro. Metro şi-a confirmat, deasemenea, intenţia de intrare pe piaţă din Indonezia, planificată pentru anul 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro anunță planuri ambițioase de expansiune în China

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: