Metro Cash and Carry plănuiește să dubleze numărul de magazine în China

Reţeaua germană de magazine Metro plănuieşte să îşi extindă numărul de magazine. Având în portofoliul său internaţional 30 de ţări, retailerul deţine un total de 700 de magazine în întreaga lume.


Planurile de viitor ale Metro Cash and Carry au în vedere mărirea numărului de magazine existente deja în China. Un număr de 52 de magazine funţionează deja în 37 de oraşe ale ţării.

Într-un interval de 3 până la 4 ani, Metro plănuieşte atingerea numărului de 100 de unităţi în China, adică dublu faţă de prezent.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Cash and Carry plănuiește să dubleze numărul de magazine în China
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: