Metro Cash & Carry a inaugurat la Paris al doilea magazin

METRO Cash & Carry a deschis al doilea său magazin din Paris, special adaptat pentru centrul oraşului. Magazinul este plasat în arondismentul 12 al capitalei franceze.

Noul punct de vânzare se concentrează în primul rând pe produsele alimentare, targetul de clienţi fiind magazinele alimentare mici si restaurantele cărora le oferă produse de primă necesitate, într-o manieră eficientă datorită aşezării sale în imediata apropiere.

Noul magazin are o suprafaţă de vânzare de 3.000 mp, este dedicat în principal vânzării de produse alimentare (90% dintr-un total de 8.500 articole sunt produse alimentare) şi are 70 de angajaţi. Produsele proaspete reprezintă 60% din oferta magazinului. O gamă largă de vinuri şi şampanie sunt stocate în zona de crama pentru a satisface pasiunea locală pentru vinuri.

Este disponibil şi un serviciu foarte eficient de comenzi online cu livrare expres în maxim 2 ore.

METRO Cash & Carry a deschis primul său magazin de acest tip în arondismentul 18 din Paris, în octombrie 2008. Prin această nouă deschidere, reţeaua Metro Cash & Carry din Franţa a fost extinsă la 92 de magazine.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Cash & Carry a inaugurat la Paris al doilea magazin
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: