Metro Cash & Carry Austria isi largeste serviciul de livrare in toata tara

Divizia Metro Cash & Carry din Austria, care apartine Grupului METRO, doreste sa-si largeasca serviciul de livrare in toata tara. Conform spuselor Directorului Hans-Gerhard Degen, serviciul de livrari s-a dezvoltat mult mai repede decat afacerea de tip Cash & Carry si in urmatorii doi ani, compania intentioneaza sa-si creasca vanzarile cu cel putin doua cifre pentru serviciul de livrari.

Pentru a sustine acest proiect, operatorul cash & carry momentan cauta depozite pentru a putea muta marfa mult mai usor si rapid catre magazine. Pana acum in acest an retailerul a investit 4 milioane euro si a deschis in Wiener Neustadt un depozit de 700 metri patrati pentru a opera mai repede marfurile. In prezent exista in faza de planificare depozite aditionale pentru magazinele din Graz, Innsbruck si Klagenfurt, ele fiind programate sa se deschida anul viitor. METRO planuieste sa deschida in total 10 astfel de depozite in Austria si estimeaza cheltuieli de aproximativ 1milion de euro pentru fiecare depozit.

Ca si in alte tari, cei de la Metro Cash & Carry au ca scop sa-si creasca vanzarile la brandurile proprii. In Austria, planuind sa-si creasca ponderea brandurilor proprii de la 18%, valoarea curenta, la 25% pana in 2012. Compania se asteapta ca prin lansarea noului produs gourmet cu marca proprie Horeca Select Finestre sa-si atinga scopul propus.

Cu vanzari totale de 782 milioane euro pe anul 2009 in Austria, Metro Cash & Carry se asteapta la vanzari care sa depaseasca 800 milioane euro in 2010.

Sursa: Planet Retail

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *