METRO Cash & Carry, liderul de piata international in vanzarile de tip en-gros, a mai adaugat inca doua magazine operatiunilor sale din Kazakhstan in doar doua zile. Deschidrea magazinelor din Almaty si Karaganda au aratat angajamentul companiei fata de extinderea rapida in tarile din zona Asiei Centrale, zona in care a intrat de abia din 2009 si opereaza deja pe 4 piete.
Deschiderea cea mai recenta a avut in loc in Almaty, cel mai mare oras din Kazakhstan, si este a doua locatie a METRO Cash & Carry din acest oras. Cu un spatiu de vanzare de 6.880 metri patrati, compania ofera clientilor sai profesionali (hoteluri, restaurante si retaileri de dimensiuni mici si mijloci) o gama larga de produse, aproximativ 13.000 de produse alimentare si 12.000 de produse non-alimentare dedicate.
„Fiind cel mai mare oras si deasemenea cel mai important centru comercial din Kazakhstan, orasul Almaty este un punct strategic important de dezvoltare pentru METRO pe piata din aceasta tara. Suntem convisi ca aceasta deschidere ne va intari pozitia pe piata din Kazakhstan si va consolida fundatia pentru planurile viitoare de expansiune pe acesta piata in dezvoltare.”, a declarat Stephen Kreeger, Directorul METRO Cash & Carry din Kazakhstan.
Compania a inaugurat primul magazin en-gros din Almaty la sfarsitul lunii septembrie a acestui an, ca urmare a intrarii pe piata in 2009 la Astana.
Pe langa punctele de vanzare din Astana si Almaty, compania si-a introdus conceptul unic in afacerile cu vanzarile en-gros si in Karaganda. Astfel clientii profesionali vor beneficia de o gama de aproximativ 13.000 de produse alimentare si 6.000 de produse non-alimentare prezentate pe o suprafata de 4.900 metri patrati. „Cu aproximativ 1,4 milioane de locuitori si cateva hoteluri, restaurante precum si cativa retaileri mici, Karaganda reprezinta un potential mare pentru afacerile noastre de tip en-gros”, a mai afirmat D-nul Kreeger.
Ambele magazine ofera noi locuri de munca pentru comunitatile locale, oferind aproximativ 250 de locuri de munca in Almaty si inca 150 in Karaganda. Deasemenea compania colaboreaza strans cu furnizorii locali astfel ca 90% din total sortimentatie este de provenienta locala.
Colaborarea cu peste 400 de furnizori locali, reprezinta o parte eforturile pe care METRO Cash & Carry Kazakhstan le face pentru a sprijini dezvoltarea unei infrastructuri comerciale moderne de-a lungul intregului lant de aprovizionare. Compania ajuta deasemenea la construirea de legaturi directe cu furnizorii, reduce cantitatea deseurilor si sprijina fermierii locali pentru a oferi produse de calitate mai buna pentru clientii sai.