Metro Cash & Carry își va schimba strategia de aprovizionare

Metro Group a dezvăluit planurile pentru o nouă strategie de aprovizionare a diviziei sale Metro Cash & Carry, care va intra în vigoare din 2012, despre care se spune că-i va ajuta pe micii producători, conform KamCity. În conformitate cu noile planuri, Metro va elimina „veniturile ulterioare” pentru produsele foarte proaspete, creând în acelaşi timp locaţii centrale de achiziţie directă.

Venitul ulterior este în prezent calculat în funcţie de preţul stabilit iniţial la achiziţionarea de bunuri şi presupune îndeplinirea mai multor condiţii, Metro declarând că eliminarea acestuia va uşura condiţiile impuse furnizorilor.

De asemenea, Metro va crea birouri centrale de achiziţii pentru anumite produse proaspete autohtone, care va ajuta la reducerea numărului de intermediari. Astfel, procesul de stabilire a unui nou parteneriat cu retailerul va deveni mai uşor pentru micii producători. Reprezentanţi ai grupului au declarat că furnizorii mai mici vor avea de câştigat de pe urma acestei mutări, deoarece vor primi un plus de securitate şi fiabilitate, în timp ce grupul speră să obţină acces la o gamă mai largă de produse.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Cash & Carry își va schimba strategia de aprovizionare
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. sint client constant la metro timisoara de la deschidere si pina acum ce vreau sa spun este ca in ultimii 5 — 7 metro a devenit un loc unde mizeria proasta crestere neprofesionalismul sint ceva obisnuit ; daca pina prin anii 2003 metro era un etalon acum este de groaza : ex . sint zile cind intri si te izbeste un miros de la grupurile sanitare care te face sa te intorci imediat , nu stiu daca asta se datoreaza celor de la curatenie care in ultimii ani sint numai dintr o anumita minoritate sau din alte motive ,cei de la paza cu media de virsta de peste 55 de ani si nu exagerez cu nimic pe linga tinuta neglijenta , vocabularul neortodox etc sint platiti efectiv degeaba de metro sint total in plus acolo , in magazin si iarasi nu exagerez este o dezordine mare si dau numai un singur exemplu : la gradina si a uitat de materiale de constructii dar situatia este generalizata , daca vrei sa intrebi ceva un angajat dintr un anumit sector ai sanse de maxim 5 la suta mai intii sa ii gasesti si de 1 la suta sa te poata lamuri , motivul fiind de fiecare data ca lucreaza de foarte putin timp acolo din angajatii vechi am mai vazut la receptie o doamna sau domnisoara blonda si acolo unde se fac garantiile si certificatele sanitare am mai vazut inca una aceste doua le stiu de cind s a deschis metro este vorba de metro 1 nu stiu de ce au plecat toti vechii angajati desi banuiesc si mai vreau sa amintesc numai o scena pe care am vazut o asta vara de 1000 de ori la intrare erau niste mese ale unui punct alimentar si in lipsa de clienti erau ocupate de cei de la curatenie care cum am zis mai sus fac parte din acea etnie si cei de la paza care beau cafea la plic si nu numai si vorbesc colorat iar cind intri te izbeste ce am scris mai sus si mai scriu un aspect care este semnificativ: metro s a transformat intr un supermarchet de unde vin sa cumpere ptr consum propriu cei care nu se uita la benzina consumata pina acolo si care se bazeaza pe faptul ca este magazin de angro dar asta in definitie ca practic preturile nu prea fac diferenta cu celelalte supermarcheturi si aici ma refer la produsele alimentare ca celelalte si aici sa zicem numai de imbracaminte si incaltaminte cica sint pentru revinzatori au preturi ca nici pentru tine nu prea iti convin dar sa le revinzi intr un magazin eventual daca le vinzi in paguba , precizez ca am fost client vip inca de cind s a introdus cardul respectiv si cumparam de la metro de cel putin 4 ori pe saptamina pina in 2005 cind am devenit un client persoana fizica si mai vin cam de doua ori pe saptamina , aspectele legate de curatenie de paza de profesionalismul angajatiilor sint comune la toate supermarcheturile si reflecta proasta crestere , incultura , lenea delasarea noastra a romanilor dar ce se observa ca magazinul si a pierdut clientii tinta acei revinzatori ar mai fi multe de spus dar m am plictisit.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: