Metro si-a prezentat azi pe site-ul companiei toate noutatile legate de activitatea din Romania, prin reprezentanta sa locala Metro Cash & Carry Romania, cel mai mare jucator din piata din acest segment :
-implementarea noului concept de magazin Metro Punct. Pana in acest moment s-au deschis doua magazine de acest tip in Satu Mare, in aprilie si Piatra Neamt, in iulie. Deschise in orase relativ mici si avand o suprafata de vanzare de cca 2.000 mp, Metro Punct ofera un sortiment de aproximativ 3.000 de articole food si non-food, specific categoriei de clienti revanzatori ( alimente de baza, conserve, cafea si ceai, dulciuri, bauturi alcoolice, detergenti si cosmetice ) in impachetari potrivite acestui tip de comert.
-deschiderea celui de-al 25-lea magazin Metro Cash & Carry, a noului centru de distributie si inaugurarea noului sediu social, toate in locatia din Bulevardul Theodor Pallady. A cincea locatie Metro din Bucuresti si a 25-cea din intreaga retea, magazinul Metro Theodor Pallady este situat in SE Bucurestiului si are o suprafata de 13.000 mp. Investitia totala s-a ridicat la aproape 20 de milioane de €.
-programele de training specializare pe HoReCa si micii comercianti ( vezi „Zilele competentei„)
-programele de remodelare a magazinelor (iunie 2010: Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara1, Brasov1 si Octombrie 2010: Bacau, Baneasa, Berceni, Voluntari, Militari).
–campanii promotionale cu sute de mii de premii
Metro Cash & Carry Romania continua strategia de focusare asupra profesionalizarii clientilor. Dezvoltarea portofoliului de branduri proprii, diversificarea serviciilor adaptate la nevoile profesionale ale clientilor si extinderea in mod eficient a mijloacelor de comunicare constituie principalele directii strategice urmarite de Metro Cash & Carry in anii urmatori.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 31 tari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € în 2009. METRO Cash & Carry este o divizie de vanzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. În 2009, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde €. Compania numara aproximativ 290.000 de angajati si operează 2.100 de locatii din 34 tari. Performanta METRO GROUP se bazează pe forta diviziilor sale de vanzari care operează in mod independent pe piata: METRO/MAKRO Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof.
METRO Cash & Carry Romania este o parte integranta a METRO Cash & Carry Internaţional. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astăzi, reteaua de magazine numara 25 de centre de distributie: în Bucureşti – 5 centre, in Brsşov, Constanta si Timisoara cate 2 centre şi cate un centru în fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploisşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.