Metro Cash & Carry, lider in serviciile en-gros, a inaugurat primul magazin din Tomsk. Cu un spatiu dedicat vanzarilor de 9.800 mp, compania aprovizioneaza retaileri de marime medie sau mica, precum si hoteluri sau restaurante. La deschidere a luat parte consiliul de administratie Metro Cash & Carry impreuna cu autoritatile locale si regionale.
Orasul Tomsk, ca si intreaga regiune, se arata increzator cu privire la cresterea economica, pastrandu-si o pozitie fruntasa in regiunea siberiana. ”Mediul de afaceri dezvoltat pentru intreprinderile mici si mijlocii ne face increzatori ca aceasta afacere en-gros are un mare potential local, iar impreuna cu clientii din Tomsk ne vom consolida pozitia.” spune Jeroen de Groot, director general Metro Cash & Carry Rusia. ”Magazinul din Tomsk este unul special, lansat in al 10-lea an aniversar al operatiunilor noastre in Rusia. Acesta prezinta o serie de proiecte inovatoare create pentru a raspunde mai bine cerintelor clientilor „.
Targetul si misiunea companiei este de a sprijini intreprinderile mici si mijlocii. Cu noul magazin din Tomsk, METRO Cash & Carry isi indreapta atentia asupra ajustarii sortimentelor si preturilor pentru a le adapta cat mai mult la cerintele clientilor.
Pentru prima data in cei 10 ani de cand exista in Rusia, Metro Cash & Carry a deschis un magazin special axat pe nevoile retailerilor mici si mijlocii. Gama de sortimente nealimentare a fost special adaptata: zona ”Tresure Hunt” este proiectata pentru a atrage clienti prin reinoirea articolelor la fiecare doua saptamani, cu preturi competitive.
Clientii Horeca pot gasi tot ce au nevoie pentru achizitiile cotidiene – cinci ”lumi” diferite in departamentele de produse prospete si foarte proaspete (fructe si legume, carne, peste, lactate si produse de panificatie) care ofera game complete de produse pentru fiecare grup de clienti.
Noul program Metro Bonus va fi testat in magazinul din Tomsk, oferind-le clientilor posibilitatea de a obtine reduceri de 6-8-10% din valoarea marfurilor achizitionate.
Magazinul din Tomsk este primul din Rusia echipat cu o platforma de livrare de 380 mp de cand serviciile de livrare au fost introduse in Rusia in iunie 2009.
A fost amenajat un loc de joaca pentru copii, o cafenea, servicii de reparatii si returnari, toate acestea pentru confortul clientilor.
Metro Cash & Carry continua dezvoltarea regionala a programului Traders’ Support and Partnership, numita si ”Scoala de comert”, pentru magazinul din Tomsk, program menit sa sprijine comerciantii prin schimbul de cunostinte si experienta cu compania. Un show-room pentru ”Scoala de comert” a fost deschis in interiorul magazinului pentru a dezvalui comerciantilor moduri in care isi pot optimiza afacerea pentru o dezvoltare de succes.
Cu toate aceste noutati in asortimente si servicii, compania isi ajuta clientii in realizarea unui proces de cumparare mai eficient, pentru a economisi bani si timp.
Astfel, Tomsk devine a 37-a regiuni din Rusia unde compania desfasoara cu succes afaceri en-gros, printr-o cooperare stransa cufurnizori si producatori agricoli locali. O parte semnificativa a produselor de pe rafturi este achizitionata de la furnizori si producatori din Tomsk, cu standarde ridicate de calitate. Prin aprovizionarea noului magazin au oportunitatea de a-si vinde produsele pe piata locala, nationala sau chiar internationala, ceea ce impulsioneaza semnificativ economia locala. In plus, Metro Cash & Carry a creat 160 de locuri de munca noi in Tomsk si este un contribuabil major de incredere.
„Prin deschiderea noului magazin avem inca o sansa de a ne demonstra competenta profesionala si de a cladi parteneriate cu clienti – oferindu-le oferte personalizate, inclusiv produse marca proprie cu valoare adaugata, precum si solutii pentru a-si asigura succesul afacerii.”, a adaugat Jeroen de Groot. ”Prezenta noastra in Tomsk inseamna o crestere a investitiilor si credem ca acest impuls suplimentar in economia locala va consolida pozitia clientilor nostri aici si mai mult.”