METRO deschide al doilea magazin din Lvov

Pe data de 30 november 2010, METRO a deschis al doilea magazin Cash & Carry din Lvov si al 26-lea magazin din Ucraina, cu o investitite de aproximativ 20 milioane de €, investitie directa in economia locala, creand astfel 250 de noi locuri de munca pentru localnici.

Incluzand si primul magazin deschis in 2005 in oras, investitia totala in regiune a atins suma de 40 milioane de €, iar numarul de noi locuri de munca create a depasit 600.

Magazinul ocupa o suprafata totala de 12.000 mp si dispune de o parcare spatioasa cu 357 de locuri pentru masini, din care 100 sunt acoperite. Centrul en-gros detine echipamente ecologice si rentabile din punct de vedere al costului. De exemplu frigiderele sunt dotate cu usi etanse care reduc consumul de energie cu 30%.

Pe o suprafata a vanzarilor de neta de 7.600 mp, noul magazin METRO Cash & Carry ofera clientilor profesionali o gama larga de 29.000 de produse alimentare si nealimentare sub un singur acoperis, la un pret mic.

Magazinul ofera cele mai recente solutii METRO de curatenie profesionala pentru companii si birouri, care acopera in jur de 180 de articole profesionale de curatare si dezinfectie variind de la masini de spalat la sapan lichid. Aceasta gama include produse de inalta calitate marca proprie, precum Aro, Tarrington House si METRO Quality la preturi cu 10-20% mai mici decat cele ale brandurilor analoage.

METRO Cash & Carry Ucraina coopereaza cu peste 1.300 de furnizori care aprovizioneaza magazinul cu peste 80% din produsele alimentare si nealimentare de la producatori, distribuitori si importatori ucrainieni. Compania intentioneaza sa isi intensifice cooperarea cu producatorii locali, in special in categoriile de marfuri proaspete. In prezent METRO lucreaza cu peste 30 de furnizori de produse alimentare si nealimentare din regiunea Lvov.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *