Herbamare

Metro Group accelerează expansiunea în India

Metro Group a dezvaluit că intenţionează să accelereze extinderea lanţului său de magazine tip cash & carry în India, ca urmare a performanţei puternice înregistrate de magazine sale actuale. Retailerul german, care tocmai a deschis cel de-al 8-lea magazin din India, a declarat că va deschide opt pana la 10 centre noi în fiecare din următorii patru ani, conform Planet Retail.

Rajeev Bakshi, Managing Director al Metro C & C India, a declarat că a sosit timpul extindererii „, adăugând că grupul se va concentra pe oraşele cu o populaţie de mai mare de un milion de oameni. El a menţionat că fiecare nou punct de vânzare va necesita investiţii cuprinse între 12.6 şi 16 milioane USD, ceea ce ar putea însemna cheltuieli de grup de cca 100-150 milioane USD pe an.

De la intrarea sa pe piaţa în 2003 Metro a investit în jurul valorii de 210 milioane USD. Bakshi a declarat ca grupul va continua să-şi concentreze deocamdată operaţiunile doar pe formatul de cash & carry: „Credem că în India, formatul cash & carry este o oportunitate mai mare. Deci nu suntem interesaţi pe termen scurt pentru a intra în segmentul B-2-C „

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,974 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group accelerează expansiunea în India
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: