METRO GROUP si-a imbunatatit vanzarile in toate regiunile unde opereaza pe parcursul celui de-al treilea trimestru al acestui an, pe alocuri chiar semnificativ. In plus fata de redresarea economica, aceasta tendinta pozitiva reflecta de asemenea un nou trend de crestere a METRO GROUP la care au contribuit mai ales conceptele inovatoare in abordarea clientilor si o structura corporativa mai aproape de cerintele pietii.
Vanzarile generate in perioada ianuarie-septembrie au crescut cu 3,1%, la 47.5 miliarde €, conform site-ului companiei, ajungand astfel aproape la acelasi nivel ca inainte de criza economica, in 2008, adica la 47.8 miliarde €. Diviziile de vanzari beneficiaza de asemenea de o revenire in cea mai mare parte din Europa de Est. „Evaluarea noastra a confirmat, de asemenea, faptul ca Europa de Est este in revenire si va constitui motorul nostru de crestere. Pozitia noastra puternica in aceasta regiune da roade din nou”, spune Dr Eckhard Cordes, CEO al METRO GROUP.
METRO GROUP Este unul dintre cei mai mari retaileri internationali. In 2009 Grupul a atins vanzari de aproximativ 66 miliarde €. Compania are un efectiv de aproximativ 290.000 de angajati si opereaza cu mai mult de 2.100 de magazine in 34 de tari. Performanta Metro Group se bazează pe puterea brandurilor de vanzari ce opereaza independent pe segmentul lor de piata, respectiv: Metro / Makro Cash & Carry – lider internaţional in comertul cu ridicata, hipermarketurile Real, Media Markt si Saturn (lider pe piata europeana in retailul cu produse electronice) si magazinele universale Galeria Kaufhof.