ZaharulOradea

Metro Group investește în Egipt

Makro Cash & Carry, aparţinând Metro Group, investeşte in magazine noi în Egipt, in ciuda dificultăţilor cauzate de revoltele de la începutul anului.

Compania plănuieşte să investească 400 milioane de Euro şi să câştige 2 milioane de cumpărători în următorii cinci ani, conform Planet Retail.

In prezent Metro Group operează două magazine Makro în Egipt şi un al treilea este în curs de construcţie. Mai mult de 100.000 de clienti au card de fidelitate Makro.

În cursul revoluţiei, magazinul din Al Salam a fost jefuit şi distrus complet. Metro Group este încă aşteaptă permisiunea autorităţilor publice pentru reconstrucţie. Cu toate acestea, se preconizează redeschiderea magazinului în acest an.

Magazinul din Al Qaluibyia a revenit la operaţiunile normale. În ansamblu, compania a suferit o pierdere de 20 de milioane de euro în timpul revoltelor.

Pentru viitor, Metro Group intenţionează să deschidă un total de 20 de magazine tip cash & carry în Egipt. „Planul de expansiune actual vizează oraşele mari din Egipt, cu mai mult de o jumătate de milion de locuitori. Piaţa retailului egiptean este considerată a fi cea mai mare din regiune, cu potenţial de creştere ridicat., a declarat Francois Oliver, Managing Director al Makro în Egipt.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,061 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group investește în Egipt
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: