Makro Cash & Carry, aparţinând Metro Group, investeşte in magazine noi în Egipt, in ciuda dificultăţilor cauzate de revoltele de la începutul anului.
Compania plănuieşte să investească 400 milioane de Euro şi să câştige 2 milioane de cumpărători în următorii cinci ani, conform Planet Retail.
In prezent Metro Group operează două magazine Makro în Egipt şi un al treilea este în curs de construcţie. Mai mult de 100.000 de clienti au card de fidelitate Makro.
În cursul revoluţiei, magazinul din Al Salam a fost jefuit şi distrus complet. Metro Group este încă aşteaptă permisiunea autorităţilor publice pentru reconstrucţie. Cu toate acestea, se preconizează redeschiderea magazinului în acest an.
Magazinul din Al Qaluibyia a revenit la operaţiunile normale. În ansamblu, compania a suferit o pierdere de 20 de milioane de euro în timpul revoltelor.
Pentru viitor, Metro Group intenţionează să deschidă un total de 20 de magazine tip cash & carry în Egipt. „Planul de expansiune actual vizează oraşele mari din Egipt, cu mai mult de o jumătate de milion de locuitori. Piaţa retailului egiptean este considerată a fi cea mai mare din regiune, cu potenţial de creştere ridicat., a declarat Francois Oliver, Managing Director al Makro în Egipt.
