Metro Group investește masiv în expansiunea internațională

Retailerul german Metro Group intenţionează să investească aproximativ 1 miliard de euro pe an în noi amplasamente, după cum informează presa locală. În Asia, compania va investi mai mult de 1 miliard de euro până la sfârşitul lui 2015. Pentru a finanţa expansiunea, Metro Group va vinde proprietăţi de pe pieţele mature din vestul, estul şi centrul Europei.

Metro Group vrea să genereze din aceste investiţii o sumă de câteva sute de milioane. În ultimii ani, Metro Group a obţinut doar 50 de milioane de euro pe an. Pe termen mediu, compania intenţionează să deschidă un total de 40 de magazine Metro Cash & Carry şi 70 de magazine Media Markt şi Saturn în întreaga lume. Metro Group va investi în Asia, în special în China şi India, precum şi în Europa Centrală şi de Est, cu accent pe Rusia şi Turcia, care oferă bune oportunităţi de creştere.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group investește masiv în expansiunea internațională

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: