Metro Group își mărește gama de aplicații online

Metro Group a prezentat două noi aplicaţii pentru smartphone la Mobile World Congress, care se desfăşoară în această săptămână la Barcelona. Ca parte din Future Store Initiative, Mobile Shopping Assistant este testat într-un concept store, iar o aplicaţie integrală intitulată METROphone va fi lansată în Germania după ce se va fi finalizat testarea.

Dr. Gerd Wolfram, Project Manager în cadrul Metro Group Future Store Initiative, a declarat: „Pentru mulţi dintre clienţii noştri, telefonul mobil a devenit un element esenţial pentru viaţa de zi cu zi. Noi le oferim aplicaţii care transformă cumpărăturile într-o experienţă, făcându-le mult mai confortabile. Acest lucru ne permite să continuăm dezvoltarea conceptului de mobile shopping pentru industria de retail.”

Sursa: Retail Analysis

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group își mărește gama de aplicații online

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: