Metro Group își reevaluează afacerile la nivel internațional

Conform Planet Retail, grupul german Metro își examinează în această perioadă activitatea la nivel internațional.

În urma acestui demers, este posibil ca Metro Group să se retragă de pe piețele unde a înregistrat pierderi, cum este cazul zonei asiatice.

În viitor, compania vrea să se concentreze pe afacerile începute în 8 țări, unde intenționează să investească masiv. Cele 8 țări sunt: Germania, Franța, Italia, Polonia, Spania, Rusia, Turcia și China.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,928 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group își reevaluează afacerile la nivel internațional
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: