Metro Group plănuiește să restructureze divizia Real

Grupul german Metro plănuiește să restructureze divizia de hypermarketuri Real. Planet Retail semnalează faptul că delimitarea dintre mediul de afaceri intern și internațional va dispărea, cel mai probabil din cauza faptului că divizia din zona central și est-europeană va fi vândută.

Dorința grupului este aceea de a vinde afacerea Real ca întreg deoarece, după o eventuală vânzare a diviziei central și est-europene, problemele financiare ale companiei se vor accentua, mai ales că afacerea din Germania trece de mai mulți ani printr-o situație dificilă.

Potențialul cumpărător al celor 110 hypermarketuri pe care Real le deține în Polonia, Rusia, România, Turcia și Ucraina va fi cel mai probabil retailerul francez Auchan, care operează deja pe piața țărilor respective.

Metro Group a negat zvonurile conform cărora unitățile Real Germania și Real Internațional vor fuziona.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group plănuiește să restructureze divizia Real
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: