Next_Capitall

Metro Group – profit bun, vânzâri modeste pe primul trimestru

În primul trimestru din 2011, retailerul german METRO Group a generat vânzări de 15.5 miliarde €. Primul trimestru din acest a fost puternic influenţat de vânzările de Paşte, în timp ce primul trimestru al anului trecut a beneficiat mai devreme de vânzări mari datorită sărbătorilor Paşte.

În Germania, vânzările Metro Group s-au diminuat cu 2,6% pana la 6 miliarde €. Vânzările pe piaţa internaţională au crescut cu 1,7% la 9.5 miliarde €. În Europa de Vest vânzările au scăzut cu 1,9% până la 4.8 miliarde €, iar în Europa de Est au crescut cu 2,5%, la 3.8 miliarde €. În regiunea Asia / Africa vânzările au crescut din nou în mod semnificativ cu 22,5% pana la € 0.9 miliarde.

Profitul net a urcat pe primul trimestru la 16 de milioane €, faţă 15 de milioane €, cât s-a înregistrat în aceeaşi perioadă a anului precedent.

METRO Group a continuat extinderea pe plan internaţional. În primul trimestru s-a investit o sumă totală de 211 milioane € în deschiderea a 9 magazine. Pentru întreg anul financiar 2011 METRO GROUP intenţionează să investească 2.2 miliarde € în deschiderea a mai mult de 110 magazine noi.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group – profit bun, vânzâri modeste pe primul trimestru
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: