METRO GROUP – sponsor al Eurovision Song Contest 2011

METRO GROUP, cu diviziile sale de vânzări Metro Cash & Carry, Saturn si Galeria Kaufhof, va fi sponsor oficial al festivalului Eurovision Song Contest 2011 de la Düsseldorf, Germania. Grupul de retail este, astfel, unul dintre cei cinci parteneri internaţionali al prestigiosului concurs de muzică.

Sub motto-ul „Feel your heart beat”, evenimentul este găzduit în acest an, între 10-14 mai, de oraşul Düsseldorf, acolo unde este şi sediul central al METRO GROUP. „Casa METRO GROUP este la Düsseldorf, dar ne simţim acasă oriunde în Europa şi în întreaga lume. Ca o companie internationala de retail am împărtăşit ideea de bază a Concursului Eurovision, de a aduce împreună oameni din culturile cele mai diverse”, spune Dr. Inacker J. Michael, şeful de Comunicare si Relatii Publice a METRO Group. „În special în Europa de Est, una dintre regiunile de creştere a companiei, concursul de muzică are mulţi adepţi. În general, METRO Group opereaza magazine in 23 din cele 43 de ţări participante la Eurovision.”

În cadrul Eurovision Song Contest vor fi organizate diverse programe de promovare, care vor fi, de asemenea, susţinute de cele trei divizii de vânzări ale METRO GROUP: operatorul en-gros Metro Cash & Carry, retailerul de electronice Saturn, precum şi magazinele Galeria Kaufhof. „Retailul este variat – la fel ca Eurovision Song Contest. În cadrul Eurovision Song Contest, de asemenea, ne dorim să arătăm cât de divers este sectorul nostru.”, spune Inacker.

Până la Marea Finală a concursului, din 14 mai, mai multe sute de mii de vizitatori sunt de aşteptat în Düsseldorf. Metro Cash & Carry, Saturn si Galeria Kaufhof vor dezvolta, de asemenea, activităţile şi programele de promovare în mai multe ţări europene, în cazul în care acestea sunt reprezentate la Eurovision.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *